لوازم جانبی لباس اسپایدرمن بچه‌گانه
نوشته شده توسط : مصطفی

نقد و بررسی

لباس اسپایدرمن بچه گانه
 

لباس اسپایدرمن بچه گانه یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین شخصیت‌های انیمیشن و دنیای سینما است. در حالت کلی علاقه کودکان به شخصیت‌ های کارتونی و قهرمان ‌ها امری طبیعی بوده و تمایل دارند که شبیه آن‌ها شوند.  به همین دلیل اغلب کودکان با تماشای ویدیوها و کارتون ‌ها دوست دارند که یک دست از لباس اسپایدرمن داشته باشند تا بتوانند با آن بازی کنند و سرگرم شوند‌. از این‌ رو شما می ‌توانید با خرید لباس اسپایدرمن واقعی، به کودکان خود شادی و نشاط را هدیه کنید. ‌علاقه بسیار بالای کودکان به این مدل لباس ‌ها باعث می‌شود تا ساعت ‌های طولانی با آن سرگرم شوند و نهایت لذت را ببرند. به همین دلیل لباس اسپایدرمن بچه گانه می‌ تواند گزینه مناسب و ایده‌آلی برای هدیه دادن به کودکان باشد.

لباس اسپایدرمن بچه گانه

لباس اسپایدرمن بچه گانه

خصوصیات و کاربرد‌های لباس اسپایدرمن بچه‌گانه

به‌طور معمول اسپایدرمن را به‌خاطر لباس خاص و جذابش می ‌شناسند. ذهن خلاق بچه‌ها به وسعت جهان است و آن‌ها دوست دارند لباس او را داشته باشند و  تارهای خود را به هر جا که می ‌خواهند پرتاب کنند و با آن‌ها کشیده شوند. به اعتقاد برخی از افراد لباس اسپایدرمن یک لباس ایده‌آل و کلاسیک است که در بین فهرست بهترین‌ لباس ‌های ابرقهرمانی تاریخ، رتبه 1 را از آن خود کرد. این لباس از یک بلوز و شلوار تشکیل شده که رنگ‌بندی آن ترکیبی از رنگ ‌های قرمز و آبی است. به‌علاوه در کنار این دو تیکه یک کلاه ماسکی شکل نیز عرضه می ‌شود.

در ماسک اسپایدرمن جای چشم و دهان باز است و این امکان را به کودکان می‌دهد تا از هویت خود حفاظت کند. در ضمن کودکان با کمک عدسی‌های سفید رنگی که برروی ماسک وجود دارند، می‌توانند همه جا را تماشا کنند. علاوه‌بر این بر روی لباس اسپایدرمن طرح و نقش ‌هایی از تار‌های عنکبوت وجود دارد که با رنگ سیاه و با نماد عنکبوت بر روی سینه آن طراحی شده است.

خرید لباس اسپایدرمن بچه گانه

خرید لباس اسپایدرمن بچه گانه

سایزهای گوناگون لباس‌ اسپایدرمن

لباس مرد عنکبوتی بچه گانه در سه سایز مختلف تولید و عرضه می‌شود که کودکان 3 تا 12 سال می ‌توانند با توجه به وزن و قد خود سایز مناسب خود را انتخاب کنند.

سایز S (کوچک)

شانه تا مچ پای سایز کوچک چیزی در حدود 100 سانتی‌متر بوده که برای کودکان 3 تا 4  سال مناسب است.

سایز M (متوسط)

اندازه شانه تا مچ پا در سایز متوسط 110 سانتی‌متر است که برای کودکان 5 تا 7 سال مناسب است.

سایز L (بزرگ)

در سایز L اندازه شانه تا مچ پا 120 سانتی‌متر است که کودکان 7 تا 12 سال می‌توانند از آن استفاده کنند.

هر یک از این  لباس‌‌ها وزنی به مقدار 200 گرم دارند که برای کودکان سنین پایین بسیار مناسب است زیرا می‌ توانند به‌راحتی تحرک و جنب ‌و جوش داشته باشند.

لباس اسپایدرمن

لباس اسپایدرمن

لوازم جانبی لباس اسپایدرمن بچه‌گانه

این لباس شخصیت کارتونی علاوه ‌بر تیکه اصلی دارای چند تیکه لوازم جانبی نیز است که باید در هنگام خرید از وجود آن‌ها مطمئن شوید. این لوازم لباس اسپایدرمن بچه‌گانه به شرح زیر هستند:

یک عدد لباس سرهمی

یک جفت دستکش

یک عدد ماسک

یک جفت جوراب

فواید خرید لباس اسپایدرمن برای کودکان

خرید لباس اسپایدرمن می ‌تواند از جهات مختلفی برای کودکان مفید باشد از جمله این مزایا می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تقویت مهارت ‌های حرکتی

تقویت قدرت تخیل و تصور با بازی ‌های خلاق

تقویت زبان و گفتار

بالا بردن اعتماد به نفس

کمک به تقویت مهارت عاطفی و  اجتماعی

بهبود مهارت داستان سرایی

 

قیمت لباس اسپایدرمن بچه‌گانه

قیمت لباس اسپایدرمن به عوامل مختلفی همچون کیفیت پارچه، محل خرید، سایز، لوازم جانبی لباس و… بستگی دارد. برندها و تولیدکنندگان مختلف، این لباس را با قیمت ‌های متفاوتی عرضه می ‌کنند به طوری که برندهای معروف و محبوب قیمت بالاتری دارند. یکی از عواملی که قیمت این لباس را تحت تاثیر خود قرار می‌ دهد محل خرید آن است. به عنوان مثال قیمت لباس اسپایدرمن در مراکز خرید گران‌تر بوده و در فروشگاه ‌های اینترنتی می‌ توانید لباس‌ اسپایدرمن را با قیمت ‌های مناسب‌تری خریداری کنید. تلاش ما در کودکانه 24، فراهم کردن انواع لباس ‌های شخصیت ‌های کارتونی و ابرقهرمانی کودکان، با مناسب ترین قیمت است.

کیفیت این محصول از جمله مواردی است که می ‌تواند قیمت آن را تحت تاثیر قرار دهد به عنوان مثال لباس ‌هایی که از پارچه‌های مرغوب و اصل دوخته شده‌اند در مقایسه با پارچه ‌های بی‌کیفیت گران‌تر هستند. این لباس در سایزهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود به همین دلیل ممکن است سایزهای بزرگ‌تر و با لوازم جانبی خاص در مقایسه با سایزهای کوچک‌ و بدون لوازم جانبی قیمت بالاتری داشته باشند. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر و قیمت به‌روز انواع مدل‌های لباس اسپایدرمن بچه‌گانه می ‌توانید به فروشگاه کودکانه مراجعه کنید.

 

خرید لباس مرد عنکبوتی سیاه و قرمز
لباس هالک سبز
لباس بچه گانه ونوم





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: